Tarikh | 17 Oktober 2011 (Isnin) |
Minggu | 42 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Seni Visual |
Tingkatan | 4K3 & 4K5 |
Masa | 70 Minit |
Catatan | Peperiksaan Akhir Tahun 2011
|
Tarikh | 18 Oktober 2011 (Selasa) |
Minggu | 42 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Seni Visual |
Tingkatan | 5K2 & 5K4 |
Masa | 70 Minit |
Bidang | Sumbangan Organisasi, Institusi, dan Individu terhadap Seni Visual |
Unit Pembelajaran | Tokoh dan Kajian karya-karya pelukis Malaysia |
Hasil Pembelajaran | Pada akhir pelajaran murid dapat:
|
Aktiviti Pembelajaran | Pembelajaran teori seni. |
Prosedur |
|
Keperluan | Bahan: Contoh karya catan dan arca Media: Catan Rujukan: Fokus PSV SPM terbitan Pelangi |
Penerapan Nilai | Apresiasi karya seni catan. |
Refleksi | Murid menunjukkan kesungguhan dan minat dan berupaya memberi komen yang membina ke atas karya-karya seni perbincangan. |
Tarikh | 19 Oktober 2011 (Rabu) |
Minggu | 42 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Seni Visual |
Tingkatan | 4K3 & 4K5 |
Masa | 70 Minit |
Catatan | Peperiksaan Akhir Tahun
|
Tarikh | 19 Oktober 2011 (Rabu) |
Minggu | 42 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Seni Visual |
Tingkatan | 5K4 |
Masa | 70 Minit |
Bidang | Sumbangan Organisasi, Institusi, dan Individu terhadap Seni Visual |
Unit Pembelajaran |
|
Hasil Pembelajaran | Pada akhir pelajaran murid dapat:
|
Aktiviti Pembelajaran | Pembelajaran teori seni. |
Prosedur |
|
Keperluan | Bahan: Majalah seni visual. Rujukan: Fokus PSV SPM terbitan Pelangi |
Penerapan Nilai | Apresiasi dan penghargaan sumbangan segala organisasi dan Angkatan seni visual. |
Refleksi | Murid berupaya mengikuti pembelajaran dengan baik. Murid diminta untuk membuat ulangkaji pembelajaran di rumah. |
Tarikh | 20 Oktober 2011 (Khamis) |
Minggu | 42 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Seni Visual |
Tingkatan | 4K3 & 4K5 |
Masa | 70 Minit |
Catatan | Peperiksaan Akhir Tahun
|
Tarikh | 20 Oktober 2011 (Khamis) |
Minggu | 42 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Seni Visual |
Tingkatan | 5K2 |
Masa | 70 Minit |
Bidang | Sumbangan Organisasi, Institusi, dan Individu terhadap Seni Visual |
Unit Pembelajaran |
|
Hasil Pembelajaran | Pada akhir pelajaran murid dapat:
|
Aktiviti Pembelajaran | Perbincangan kertas peperiksaan. |
Prosedur |
|
Keperluan | Bahan: Majalah seni visual. Rujukan: Fokus PSV SPM terbitan Pelangi |
Penerapan Nilai | Apresiasi dan penghargaan sumbangan segala organisasi dan Angkatan seni visual. |
Refleksi | Murid berupaya mengikuti pembelajaran dengan baik. Murid diminta untuk membuat ulangkaji pembelajaran di rumah. |
Tarikh | 21 Oktober 2011 (Jumaat) |
Minggu | 42 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Seni Visual |
Tingkatan | 5K4 |
Masa | 70 Minit |
Bidang | Sumbangan Organisasi, Institusi, dan Individu terhadap Seni Visual |
Unit Pembelajaran | Tokoh dan Kajian karya-karya pelukis Malaysia |
Hasil Pembelajaran | Pada akhir pelajaran murid dapat:
|
Aktiviti Pembelajaran | Pembelajaran teori seni. |
Prosedur |
|
Keperluan | Bahan: Contoh karya catan dan arca Media: Catan Rujukan: Fokus PSV SPM terbitan Pelangi |
Penerapan Nilai | Apresiasi karya seni catan. |
Refleksi | Murid menunjukkan kesungguhan dan minat dan berupaya memberi komen yang membina ke atas karya-karya seni perbincangan. |
No comments:
Post a Comment